SSブログ

2016年4月16日 新利根川/April 16, 2016 Shin-tone river [釣り三昧(霞ヶ浦)]

先週、惨敗を喫しましたバスオブジャパン。
I defeated the 1st stage of Japan BASS Nation last week.

ここ最近は、連続して釣りばかり行っていたので、
流石に今週は釣りをお休みするかな。
何て思っていたのですが。
Firstly, I thought that I kept going fishing for a while, so planed to take slow time this weekend. However...

悔しさ満点で仕事も手につかなかったので、
復讐しに行くことにしました。
I couldn't stand with regret of the defeat so decided to go fishing as revenge!!!

そんな中、悔しさ満点に感じた方もいらっしゃいまして。
And there is a person who felt same like me.

何と!あの北村さんと一緒に釣りが出来ることになりました!
My god! I could fish with the! Mr. Kitamura !!!
 
 まじすか!
我自身がビックリしてまいましたよ!
Is it real!!!???
I surprised so deeply by myself!!!

だって、我が海釣りメインだった頃、
チャーマスのシイラ教室とか、参加したことあるくらいですもの!
Because I have participated in his fishing school when my main purpose of fishing was in saltwater!

話をするのも緊張するのに、我の船で一緒に釣りが出来る日が来るなんて、
夢にも思ってなかったわけです。
I've never thought that I can fish with him on my own boat!

して。
ここは頑張らねば!!
So I must hung in there!!!

と空回りしたのがイカンかったですかね。。。
These mind might call negative spiral...

新利根川に返り討ちにあいました^^;
We defeated by Shin-tone river again.

バイトも少ないわ、
釣れてもこんなサイズで、大きいのは全く(T_T)
There were a few bites and if we could catch, the size was small.
image.jpeg
ギドバグ!!
His lure was Guid Bug!!

いろんなことを教えていただきました。
釣果は残念でしたが、本当に楽しい時間を過ごすことが出来ました^_^
He taught me a lot of things!
The result of fish was so bad but I could spend really fun time!

北村さん、ありがとうございました^_^
Thank Mr. Kitamura very much !!!

nice!(2)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 2

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

Facebook コメント

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。