SSブログ

4/24から。from April 24th [釣り三昧(その他)]



すみません、更新が滞ってました。
しかし、釣ってないです、バスという魚。
呪われたように釣れません(笑)
では、まとめて簡易レポートします。
Sorry to stay updating my blog.
However I couldn't catch fishes called Bass.
Then Let me report.

4/24 霞ヶ浦 BMCトーナメント
結果、ノーフィッシュ。
実は、我の船のエレキが逝かれまして、BMCでは初のノンボーターです。
image.jpeg
後ろで頑張りましたが。
お互いあったワンチャンスをモノにできず、終了しました。
優勝はO.S.P.のマサヤさん。ブッチギリでしたね。たしか。
他の上位も、話を聞いてるとミスが多く、
あーもうそんな季節かぁー
といった感じでした。
April 24th lake Kasumigaura, BMC tournament 
Result was no fish.
Actually it was first time to participate in the tournament as co-angler because my electric motor of bass boat was broken.
We missed each one chance and finished.
Winner was Masaya supported by OSP with large difference of weights.
I could realized that the terrible season has come with hearing upper ranked team speech that they gained a lot of misses.

4/29 那珂川
麻生プロに誘われて、小貝川へ。
image.jpeg
行く予定でしたが、水位の影響で那珂川に変更。
というか、前日の大雨で、川は辛いだろうなー、と、少し嫌な予感はあったのですが、見事にその予想が的中。
重ねて爆風の状況で、ノーバイトで終了です。
April 29th Naka river
We, Mr. Asou, Nories pro staff and I plans to go to Kokai river at first but had to change field under low water level condition and decided to go Naka river.
I expected that a condition of all rivers were tough after heavy rain previous day.
In addition, the wind was howling.
Unfortunately, we got no bite.
5/1 亀山ダム
image.jpeg
根木名ブラザーズのオリキンに亀山を案内してもらいました。
たーくさんバスを見て、たーくさんバイトするシーンも見たけど、
釣ったシーンは少しだけ。
image.jpeg
そんな感じでした。
普段使わないスピニングタックルに四苦八苦してましたが、
ものすごく楽しい時間を過ごせました^_^
May 1st Kameyama reservoir 
We, the Nekona brothers, Orikin supported by OSP and I went to Kameyama reservoir.
We could watch a lot of basses, see a lot of bites and got a few basses.
The day like above.
I annoyed using spinning tackles not used commonly, but there were a lot of things that I must master. So it was soooo fun time for me.
5/3 亀山ダム
image.jpeg
家族で、亀山ダムに行ってきました。
娘のこつまみが、なんとか前にルアーを投げられるようになったので、成長したなー、と嬉しく感じました。
が。
予想通り、上の木に引っ掛けまくりで、あまりマトモに釣りができないまま、時間だけが過ぎ。
昼で娘の限界を迎えました。
ギルは釣れましたが、バスは釣れませんでした。
May 3rd Kameyama reservoir 
Our family went to fishing at Kameyama reservoir. My daughter can throw the lures to forward direction that felt me impress.
However my daughter often hit branches of tree so we can't do it called fishing.
And the time pasted very fast.
つぅか、このハイシーズンに4日釣りに出て、何匹バスを釣ったんだ?って話。
落ち込んでますよ。本当に。
Anyway, I went to fishing four days in the high season and how many basses I caught?
Terrible...


nice!(1)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 1

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

Facebook コメント

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。