SSブログ

No matter what [日々日常也]



今週は、自分の釣りは無しでした。
There was no time to fish last weekend.

土曜日は、娘の小学校の運動会観戦。
朝、5時半起きで弁当準備しました。
Saturday, sports festival of daughters school was held so I watched it.
For it, I had to make lunch box with getting up at 5:30AM.

image.jpeg

足は早い方ではなかったです^^;
が、全てのことに一生懸命な子供の姿を観ることができました^_^
I impressed my daughter growing up.

image.jpeg
駐艇場所も隣なら家も近所で、子供の小学校も一緒のこの人にも会いましたよ^_^
I saw the man who lives near my house and his boat parked next from my boat.


日曜日は、WBSプロトーナメントの運営スタッフです。
朝2時起きで現地に4時集合。
Sunday I was one of running staff of WBS pro tournament.
Woke up at 2AM and got a place at 4AM.
image.jpeg


結果は、香取プロの初優勝でした!
Winner was Mr. Katori, Nories professional angler, got the award as his first time!
image.jpeg
〈写真提供 WBS〉
いやいや、ウェイインの時も含めて、ものすごく感動しました!
おめでとうございました!
His winning made me impressive a lot!
Congratulations!!!


ということで、自分の釣りは無しの週末でした。
As you know I could not do fish the days.

で、今週のウィークデーは、アメリカの弁護士先生が来社するので、英語漬けウィークになります。
In this week, United States attorneys will come our company so that I must speak in English all the time.
image.jpeg
英会話を楽しみつつ、次の釣りのことを考えます^_^
I'll enjoy talking in English and think for the next fishing.




nice!(1)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 1

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

Facebook コメント

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。